Seo İşleri

Yeni bir proje için daha kolları sıvadım. Uzun zamandır araştırdığım şirketlerin internete entegresi gibi bir konudan sonra kendi işini yapan herkesin faydalanabileceği bir iş oluşturmaya çalıştım. Bundan sonra alım-satım yapan ya da hizmet veren bütün işletmelerin internette faaliyet göstermesi için uğraşacağım. Bu sayede sabahın kör saatinde dükkanını açıp akşama kadar siftah yapamayan işletmecilerimiz internetin sağladığı faydaları sonuna kadar kullanıp gelecek için daha sağlam planlar yapacaklar. Bu noktada, işletmecilerimizin tek başlarına hareket ettiklerinde yapabilecekleri muhtemel yanlışlara karşı ben onlara yardımcı olacağım…

Vereceğim hizmetler konusunda bilgi vermek gerekirse, bir şirketin sitesinin kurulması, yönetilmesi, sektörünün internetteki durumu hakkında detaylı bilgilendirme, müşteri alışkanlıklarının araştırılıp ziyaretçi/alım-satım oranının yükseltilmesi, sosyal medya çalışmaları, seo çalışmaları, kısacası sanal marka yaratma çalışmaları.

Yapacağım iş siteyi kurup salt seo çalışmaları ile başarıyı ummak olmayacak. Reel hayatta var olan markalarının sanal hayatta da oluşmasına katkı sağlamak benim yaptığım işi tanımlayacak. Bu noktada, zaten bu şekilde çalışan insanların var olduğu ya da firmaların kendi bünyelerinde bu işler için bölümler ayırdıklarının hatırlatılması yapılabilir. Ama benim işimle yapılan işler arasında bazı farklılıklar yer almaktadır. Yani sıradan bir firma, internetteki operasyonlarının yapılabilmesi için bir bilişim departmanı açamaz. Çünkü bütçe hiçbir zaman buna müsade etmez. Bu nedenle sıradan bir şirket için internette alım-satım her zaman denenemeyecek kadar tehlikeli bir macera olarak kalır.

Benim istediğim, artık Türkiye’den de pizzacı Ramon’lar çıksın. Tabii ki bu Ramonlar yaptığım iyilikleri görürlerse daha iyi olur 🙂

Bu yazı işten içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

