Yolu Yürüyen Alır

Yarın okulun öğleden sonra olması beni yine final arifesi ders çalışmak yerine proje yapmaya yöneltti. Deminden beri para kazanacak bir sistem oluşturabilmek için çalışıyorum. Bu çalışma esnasında bir kez daha anladım ki, işleri yapmak için ince eleyip sık dokumaya pek gerek yok. Kervan yolda dizilir mantığıyla bir iş yapmak için yola çıkıldığında da başarılı olunabileceğini tekrar fark ettim ve bundan sonra değişmeye karar verdim. Mükemmeliyetçi biri olmam nedeniyle bazen her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmek istiyorum. Hatta o kadar ileri gidiyorum ki, on kişilik bir ekiple yapılması gereken işleri sırf daha mükemmel olsun diye tek başıma yapmaya kalkıyorum. Çünkü iş konusunda herkesin yaptığını beğendiğim söylenemez. Tabi bu yazdıklarım şu andan sonra değişmeye başlayacak. Şu an fark ettim ki, bu şekilde insan hem daha rahat oluyor hem de daha başarılı.

Bu yazıyı uzun uzun yazmak isterdim ama işlerin olması için gereken bekleme süresini kullanmam nedeniyle derhal bu yazıyı bitirmem gerekiyor, ama aklımın bir köşesine taslaklarla beraber bu yazıyı da tekrar yazacağımın notunu düşüyorum.

Bu yazı hayattan içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

