Sınav Haftasına Giriş

Trakya Üniversite’si güz dönemi final sınavları 10 ocak gibi başlayacak. (Tam tarihi bilmiyorum.) Yani finallere hazırlanmaya bir hafta kadar bir zaman kaldı. Bu yüzden maalesef yetiştirmeye çalıştığım kişisel internet projelerime 3 hafta ara vermek zorunda kalıyorum. İnternette 3 hafta ara vermenin ne kadar yıkıcı olduğunu bilsem de bu arayı vermek zorunda kaldım. Hem de bu yıl içinde belki de en verimli olabileceğim bir zamanda böyle olmak zorunda mıydı? diye kendime sormadan edemiyorum. Ama matrix felsefesindeki ünlü “choose” gibi başımıza gelen şeyleri bizim seçtiğimize inandığım için mecburum. Bu 3 hafta içinde sadece maillerime bakıp egzantrik bir şeyler olursa bloguma yazmakla sınırlandırıyorum “second life”ımı. Eğer iyi para kazandırabilecek bir iş vermezseniz 🙂 beni ne twitter’da ne facebook’ta ne de msn’de göremeyeceksiniz. Sitelerimle de ilgilenemeyeceğim ama zaten onlar otomatik olduğu için fazla sorun çıkacağını sanmıyorum. Sadece yorumlar gelirse beklemek zorunda kalacaklar o kadar. Şimdilik hoşçakalın. Finalleri geçmem için de dua edin. (ders çalışabilmem için de dua etseniz fena olmaz 🙂 )

Bu yazı hayattan içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

