Tatil ve İşler

Nihayet finalleri bitirdik ve çok yoğun iki haftalık bir sınav döneminden sonra en az iki hafta (duruma göre 4-5 hafta da yapabilirim) tatil yapma imkanı doğdu, ben de tatil başlarken kendime söz verdiğim için ilk olarak bloga yazı girmeye karar verdim.

Ders muhabbetine bayılmadığım için tatil öncesini bırakıp tatil planlarımı anlatma yoluna gidiyorum. Tatil dediysem benim için proje ve iş dolu birkaç hafta olacağını baştan belirteyim. İnşallah önümüzdeki birkaç hafta içinde ototu.com ve toptanal.org ile ilgili girişimlerimi düzene sokup finallerden dolayı aksayan birçok projeye vakit ayırmak için çalışacağım.

Sınav haftasında boş vaktimin fazla olması dolayısıyla yapacağım işleri planlama imkanımın olması bana bu yarıyıl tatilinin verimli olabileceği düşüncesini aşılattı. Yarıyıl tatilinde çok çalışacak olmam bana 2 gün önce okuduğum 2011 yılı burç yorumlarını hatırlattı bir an. Orada da 2011 yılının benim için çabalama yılı olacağını ama düzenli çalışırsam refahın ve bol paranın beni karşılayabileceği gibi satırların yer alması dikkatimi çekmişti. Burç yorumlarının insanların duymak istediklerinin söylenmesi gibi düşünmem nedeniyle gülüp geçsem de, okuduklarım bana motivasyon vermedi desem yalan olur deyip şimdilik bu muhabbeti kapatıyorum. (Ha bu arada az önce mükemmel bir video izledim, eğer vakit bulursam bugün ya da yarın o videoyu paylaşmak istiyorum. Eminim izleyince siz de şaşıracaksınız.)

Hazır yazacağım konular için not almışken black hat, bir de reklam konularında birkaç yazı yazacağımı düşeyim de buraya sonra karışıklığa gelmesin.

Bu yazı hayattan içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

