Takip edilmesi gereken 10 guru

Çok önce izlediğim bir videoyu burada sizinle paylaşmaya karar verdim. (Video o kadar hoş ki, kendime mi saklasam acaba diye uzun süre düşündüm, onun için yayınlamak bu kadar gecikti.) Cnn (galiba Cnn’di) tarafından “ölmeden önce tanınması gereken 10 guru” dan biri seçilen Dan Ariely’nin muhteşem konuşması var bu videoda. İngilizce tam anlamam derseniz dil seçimi yapma imkanı da var. Gerçekten müthiş bir konuşma ve benim söyleyebileceğim mutlaka ama mutlaka bu videoyu izlemelisiniz.

Bu arada bildiğim kadarıyla konuşmacı hakkında bazı bilgiler vereyim. Kapitalismin içinde sürüklenen sıradan bir A.B.D vatandaşı olan Dan geçirdiği bir trafik kazasından sonra hayata herkesten farklı bakmayı öğreniyor ve ondan sonra hayat tamamen farklılaşmaya başlıyor onun için…

Yazar hakkında bildiklerim bundan ibaret, gerisi de beni ilgilendirmiyor. Ama trafik kazasından sonra değişmesi, bana “her şerde bir hayır vardır” teorisini hatırlattı.

Videoyu izledikten sonra eminim sizde de bazı şeyler değişmeye başlayacak. Aklımda olan birçok fikrin adının konmasına bu video yardımcı oldu diyebilirim benim için. Siz de izledikten sonra hayatınızda neyin değiştiğini yorum olarak yazarsanız çok sevinirim.

İşte video:

Bu yazı hayattan içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

