Kendi İşinizi Kurma Zamanı

Başta hemen söyleyeyim ki fazladan küfür yemeyelim. Bu yazı sizi kandırıp şunu yapın, şundan alın, bende öyle yaptım aldım demek için yazılmadı. Yanlışlıkla arama motorlarından kandırılmak için geldiyseniz direkt çıkın ki bari zamanınızı kaybetmeyin.

21 yaşına geldim ve artık emir altında çalışamayacağımı anlamaya başladım. Geçenlerde bir hafta boyunca devlet dairelerinde bazı işleri halletmek için vakit geçirdim ve ofiste çalışmak nasıl bir şey gayet iyi anladım. Orada çalışanların yanında kaldığım süre içerisinde kendimi boğulacakmış gibi hissediyordum. O ortamda çalışmak zorunda kalan insanların yerinde ben olsaydım, herhalde sigaraya başlamakla kalmaz direkt kafa yapsın diye ot falan içerdim.

Mezun olduktan sonra bilgisayar mühendisi olarak o ofislere benzer mekanlarda ben de çalışmak zorunda kalmamam için şimdiden kendi işimi kurmaya hazırlanıyorum. Gerçi baba parasını almayalı çok uzun zaman oldu, yani kendi paramı zaten kendim kazanıyorum ama artık kendi işimi kurma vaktinin geldiğini düşünmeye başlıyorum.

Bana eskiden beri uzak gelirdi başkasının dediklerini yapmak zorunda kalmak. Lisede bu dik kafalığım ve isyankarlığım yüzünden çok çektim ama hiç bir zaman inandığım şeylerden vazgeçmedim. 18 yaşımdayken peder beyle de bu sebeplerden kapıştık ve o günden sonra kendi paramı kazanmaya başladım. Başta zor geldi diyebilirim, ama daha çok büyük bir kızgınlığa yol açtı, sonraları ise bu durumdan keyif almaya bile başladım. Kimseye en ufak bir hesap vermek zorunda kalmıyordum. Bu keyfi üniversitede arkadaşların davranışlarını görünce daha fazla yaşamaya başladım. Yani babalardan para istemek zorunda kalanları görünce. Mesela bizim elemanlar kız arkadaşlarıyla bir şeyler yapmak için babasından para istemek zorunda kalınca halime bir kez daha şükrediyorum.

Bendeki rahatlığı gördükleri için etrafımdakilerin birçokları da para kazanmak için kolları sıvadılar. Gerçekten de insanın para kazanması hayatındaki birçok şeyi kökünden değiştiriyor.

Aklımdaki web girişimlerini hayata geçirmek için küçük bir ofis tutmak ve birkaç eleman çalıştırma araştırmalarına başladım. Allah’ın izniyle en kısa sürede hedeflediğim ortamı kuracağım.

Bu yazı işten içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

