Trakya üniversitesi bilişim ve teknoloji topluluğu

Geçen akşam Trakya üniversitesi bilişim ve teknoloji topluluğu diye google’a yazılınca esas sitenin beşinci sırada falan çıktığını duymuştum bir yerden. Ben de benim blogun Trust’ı nasıl, bu dandik yazıyla blog.tubitet’in üstünde çıkabilecek miyim diye merak ettim.

Ne zamandan beri seo yarışmalarına katılmak istiyordum sırf bu blogu deneyebilmek için. Ama hiç denk gelmedim. Denk geldiklerime de ücretsiz blogla katılmak yassah olduğu için hiçbir yarışmada bana kelime falan yollamamışlardı:)

Şimdi bir nevi blogu deneme fırsatı yakaladım. Hem de bu yazıya ve bu bloga hiçbir yerde link kasmadım. Bu yüzden sadece blog sıralamaya ne kadar etki edebiliyor görmek istedim. Hem burada tamamen saçmaladığım için arama motorları gözünde tamamen özgün gözükecek makale. Şu özgün makale muhabbetinden hiç hoşlanmam  ama neyse. Geçenlerde bir soruyla karşılaşmıştım özgün içerik mi? backlink mi? diye ben tamamen backlinkten yanayım. Ama ne yazarsam yazayım bir türlü adamlara anlatamadım webmaster’ın manipülasyoncu olduğunu…

Neyse saçma muhabbetleri bırakalım da, gelelim trakya üniversitesi bilişim ve teknoloji topluluğu konusuna. Bizim fakültedeki topluluğun bir site açma fikri gelmiş. Sonra da açmışlar. Olay tamamen bundan ibaret aslında. Hatta içerik olarak site zenginleşsin diye öğrencilere beleş blog açma imkanı sunmuşlar ama bekledikleri kımıldanmayı bir türlü görememişler karşı taraftan. Sonrasında atıl durumda beklemeye başlamış site. Blog dağıtma olayında ilk gün bana da mail gelmişti ama kendi blogumda yazmak daha hoşuma gidiyor açıkçası. Hem bu blogu gizli tutuyorum ki, böyle çok daha güzel oluyor. Önceki bloglarımda (bazılarında birkaç ortak olduk, bazılarında tek takıldım.) sürekli birileri girsin okusun beğensin diye tamamen tatmin üstüne kurulu bir düşünce güdüyordum ama böyle gizli kapaklı işler çevirmenin tadını alınca… Kendimi tatmin konusunda diğer sitelerin maşallahları var, oradan idare ediyorum… Bilmem ne, bilmem ne. (Buraları tamamen makale uzasın diye yazdım. Birşey çıkar diye sonuna kadar okuyanlardan özür…)

Bir haftaya kalmaz trakya üniversitesi bilişim ve teknoloji topluluğu gibi bir longtail keywordde sıralamamı bulurum. Kontrol edince size de söylerim.

edit: 20 mayıs  2011 tarihi itibariyle kontrol ettim ve 5. sıradayım. Gerçekten blogun trust’ı bayaa yüksekmiş:) İyi bir yerlere not edeyim bari. Bu arada hit gelmeye başladığı için bu deneye alet ettiğim insanlardan tekrar özür dilerim;) onlara bu yazıyı okuduklarına değecek bir sır vereyim. Ben sizleri kullandım ama buraya gelene kadar herkes sizi kullandı. Sizi buraya yollayan google bile… Bu durumdan memnun değilseniz, bu durum hakkında düşünmeniz gerekir. Özellikle yeni forma girmeye başlayan kapitalizm ve internet ilişkisini mutlaka iyi inceleyiniz…

Bu yazı hayattan içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

