Bi otobüste gördüm vakası..

Deminden beri nette deli gibi bi kızı aradığımı buraya yazacağım hiç aklıma gelmezdi.. Az önce bi yerden bi yere giderken minibüste bi kızı gördüm (bunu zaten yazmışım) son bikaç gündür ruh gibi uykusuz uykusuz etrafta dolaştığım için minibüste malak gibi yatmaya başladım. Baya güzel uyuyodum sonra minibüsün tekrar kalktığını hissettim demekki bi ara durmuş:) Nerelerdeyiz diye etrafıma bi bakınayım dedim aşağıda melek suretli bir varlık gördüm sanki. Ben ayılana kadar otobüs fırladı gitti sonra hemen durdurup ben de indim arkasından ama şans işte bi anda uçtu kız. Ulan ben bu kızı birine benzetiyorum dedim eve gelene kadar düşündüm sonra aklıma geldi meğerse kız benim eski dersaneden bi bayan hocamın kardeşiydi. Hafiften benziyodu ama güzellik konusunda arasında dağlar kadar fark varmış. Nette belki bulurum dedim ama google’a nasıl anlatsam tatmin edici bir sonuç en azından bir ipucu bile vermedi. (şerrfs.z işte nolcak) En son yarın hocamı bulmaya karar verdim. Bu yazıyı okuyanlar lütfen bana şans dilesin:)

Haa bu arada otobüslerdeki muhabbetlerden bi sürü hatun düşüren biri olarak kız tavlama mekanlarına otobüsleri de ekleyin derim. (Nacizane görüşüm.)

Son olarak geçen sene mi ne, yine arkadaşlarla böyle otobüs muhabbetlerinden bahsederken otobüste gördüğün hatunları bulabileceğin bi sosyal ağ projesi yapılıyomuş galiba, bu çılgın projenin de en yakın zamanda bitmesi temennilerimle yazıyı bitirelim.

Edit: bir hafta sonra yani 13 haziranda kızı buldum ve kafaladım:) umarım bu yazıyı okuyanlar benim kadar şanslı olurlar. Nasıl yaptığımı sorarsanız bazı püf noktalardan bahsedeyim. Demiştim ya bizim hocanın kardeşiymiş diye. Hocamın adını unutmuştum. Sonra facete biraz takılmayla hocamın da bulunduğu bi foto buldum ama o etiketli değildi çünkü face yokmuş. Hemen dersanedeki kızlardan birine zarf attım o da hocanın adını söyledi. Sonrası da google’a kalmış. Biraz yaratıcılıkla google’da insanlara ait bilgileri toplamak çok da zor değil. Oradan da kıza ulaştım ve mutlu son (aslında mutlu son değil mutlu başlangıç)

Bu yazı hayattan içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

