Devlet vs. Anon ve Vatana İhanet Kavramı

Bu konuda mutlaka bir yazı yazmak istiyorum ama bugün benim için sona erdi. Birazda yatıcam artık bu yazıda yarına kalacak. Yarın yazacaklarım arasında ağırlıklı olarak Ayyıldız Tim’in aldığı cephe, vatana ihanet kavramı, sevinç naraları, siber savaş kuralları gibi mevzular olacak. Kafamda müthiş şeyler var, umarım yarına kadar gitmez.

Yazıyı bu halde yazmamın nedenine gelince, yayınladığım yazıları taslaklardan daha çok okuyorum da ondan…

Edit: mutlu haberi blogda yazdıktan sonra şu yazıyı da bitireyim dedim. Şimdi siber savaşların gelecekte ne kadar önemli olacağı yavaş yavaş ortaya çıktı. Ufaktan herkes birileriyle kapışmaya başladı. Bu arada ABD internet yasaklarını delebilecek projeler geliştirilmesi için 70 milyon dolar kaynak ayırdığı haberini aldım. Bunun ne kadar önemli strateji olduğu kolayca anlaşılıyor.

Şimdi gelelim ayyıldız team’in anon’un saldırılarını siber savaş olarak addetmesi ve mücadele içine girmesi. Bu çatışmada, özellikle devleti destekleyen ve 22 ağustos’ta filtre ve takip etme olmayacağını zannedenlerin görüşleri, yabancı güçlere yardım edenlerin vatana ihanet ettikleri yönünde.

Ben de konuyu Anon’u desteklediğim yerden bakmamaya çalışarak biraz kafa yorıcam. Ya da neyse yaaa. Bana mı kaldı milleti düşünmeye sevk etmek, bunun için çabalamak. S.ktir et gitsin. Ben gideyim de biraz para kazanayım. Siz de mal mısınız böyle konuları okuyosunuz boş verin gitsin. Herkes kendinden sorumlu ve zaten herkes kendini düşünse bu mevzulara hiç gerek kalmaz. Lisede nerden bulaştıysa şu komünizm belası insanları düşünmeden duramıyorum ama bu sefer kendimi tutacağım.

Bu yazı hayattan içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

