İşte Geldim Buradayım

İki hafta önce yoğun olduğumu ve bir süre blogla ilgilenemeyeceğimi yazmıştım. Problemleri teker teker çözdükten sonra bir nefes alma noktası olsun diye ara verdim ve yeni işlerle boğuşmadan önce kendime söz verdiğim için ilk bloga yazı giriyorum.

Bir aydır oldukça yoğun olmama sebep olan etmenlerin başında staj geliyor. Trakya Bil. Muh. 3. sınıfa geçmiş biri olarak seneye belki yaz okulu dalgası olur ondan sonra bi taraflarımız tutuşmasın diye bu sene 20 gün staj yapmaya karar vermiştim. Tatil bölünmesin diye de hemen uni kapandığı gibi gidip staja başladım. Ve bu akşam itibariyle hayırlısıyla bitirmiş bulunuyorum. İşte bu yüzden geçen ay yoğunluk had safhadaydı. Hem de kendi adıma hiçbir iş yapmamama rağmen.

Genelde iş yerinde yapılacakların içinde yer almaya çalıştım. Bir köşeye çekilip öyle vakit öldürmek olmazdı onun için bir ay gayet iyi çalıştım diyebilirim. O zaman içinde sadece satın almalar yaptım ve şimdi de hemen yaptığım yatırımları değerlendirmek istiyorum. Ayrıca oldukça farklı bir projeye başladım. Aslında projeyi gizlemem gerekiyor ama iki hafta önce yazdığım yazıda yaptığım işlerden falan da bahsedeceğim hususunda söz vermiş olduk bu yüzden projeyi köşesinden açıklıycam. Birkaç sene daha popüler sosyal paylaşım sitelerinin apileri kullanılarak iş yapmak güzel paralar kazandıracak. Ben de bu fırsatları değerlendirmek için face app konusunda düşünmeye ve çalışma arkadaşları aramaya başladım sırf bu işler için. Ekibi kurmadan önce ilk olarak kendi başıma kısa ve basit bir uygulama yazmaya çalışıcam. Uygulama facebookta sayfaları olanlar için oldukça farklı olacak ve kendim açacağım url kısaltma sitesiyle entegreli çalışacak. Diğer siteleri de bu projeyle eş zamanlı yönetmek istiyorum ve bunun için çok uğraşıcam. Aynı zamanda ev taşıma olayı da yaşanacak ve galiba bu sene tatil yapmak hayal olarak kalacak…

Reklamlar
Bu yazı hayattan içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s