Biraz Daha Aptal Olabilmek

Biraz daha aptal olabilmek için herhalde sahip olduğum birçok şeyi feda edebilirdim. Bu sayede biraz mutlu olma şansı yakalamış olurdum.

Bugün yaşanacakları tam altı ay öncesinden görmüş olduğumu tekrar farkedince, “keşke aptal olsaydım da aradaki altı ay boyunca biraz hayal kurup hiç değilse geçici bir süre mutlu olabilseydim” dedim.

Yaşadığım her fırsat, ticaret ya da fikir alış verişinde karşı tarafın dile getirdiğini bütün teferruatlarıyla düşünüp olup olamayacağını anlatmak ve eğer olmayacaksa uyarmak ama uyarıların faydasız olduğunu görmek hayatımı iyice çekilmez kılmaya başladı. Hele ki, uyardığım halde yapılmasına karar verilen iş beni kötü bir şekilde etkileyecekse tepemin atmasına engel olamıyorum.

Şu anda gerçekten tepem atmış durumda ve hayatım hakkında yaptığım planları bazılarını uyardığım halde revize etmek zorunda kalmak bütün yaşam enerjimi emiyor…

Bu yazı hayattan içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

