Sitelerin Doğum Günü Kutlamaları

Geçen hafta içinde bir gün benim doğum günümdü. Güzel bir doğum günü yaşadım sevdiklerimle, arkadaşlarımla falan. Ama benim dikkatimi çeken ve burda yazmak istediğim üye olduğum sitelerin doğum günümü kutlama mesajlarıydı. Onlarca forumdan, alışveriş sitelerinden, bankalardan kutlama mesajı geldi ama biri dışında hiçbiri dikkatimi çekmemişti maillerim arasında. Veee dikkatimi çeken siteeee, gittigidiyo. Evet gittigidiyor.com‘un doğum günü maili 50 mail içinde dikkatimi çekmeyi başardı. Diğer gelen mailler gibi doğum gününüz kutlu olsun tarzı değil de Nice Mutlu Senelere şeklinde oldukça hoşuma giden tarzda bişeydi. 50 mailin içinden sadece onu açtım ve doğum günümden başlayan bir haftalık periyotta yapacağım alışverişlerden %5 indirim sağladıklarını söyleyen hediyelerini de takdim etmişler maillerinde.

Tek bir farklılık yaratan mail ile benim dikkatimi çekmekle kalmadılar, alışveriş yapmaya teşvik ettiler hatta blogumda kendilerinden söz etmemi de sağladılar. İşini bilen çalışanların şirketleri nerelere götürebileceğinin işareti olarak yorumladım ben bu haberi. Gerçekten maili hazırlayan arkadaşlara teşekkür etmek istiyorum (tebrik etmek benim haddim olmadığı için tebrik edemiyorum) Son olarak burada dikkatimi çeken sadece farklı bir başlık değil samimiyet. Kendini aileden biri olarak gösterebilecek bir başlık belkide.. Bütün sanal hayatımızın, yakın arkadaşlarımızın samimiyetinden oluştuğunu düşünürsek samimiyet şirketlere en fazla lazım olan şey… (Bu arada kendilerinden alışveriş yapmadığımı da belirteyim belki istatistiklerine eklerler:)

Bu yazı işten içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to Sitelerin Doğum Günü Kutlamaları

  1. Ozan Tatar dedi ki:

    Değerli Ototu,
    Sıcak ve samimi yorumlarınız için teşekkür ederiz.
    Sizlerin öneri ve yorumları sayesinde GittiGidiyor olarak sizlere sunduğumuz hizmeti ileri taşıyoruz.
    Bu arada umarız ilerleyen günlerde GittiGidiyor’dan alışveriş yapma şansınız olur 🙂
    Teşekkür ederiz.

    Ozan Tatar
    GittiGidiyor.com Marka, Halkla İlişkiler ve İletişim Yöneticisi

    Not: Kusura bakmayın isminize bloğunuzda ulaşamadım.

    • ototu dedi ki:

      Ben teşekkür ederim sizlere Ozan Bey. Ufak dokunuşlarla kendinizden söz ettirmeyi başarabilen değerli bir ekibiniz var sadece bunları yazmak istedim. Bu arada Gittigidiyor’dan daha önce alış/satış yapmışlığım oldu tabiki doğum günü haftasındaki indiriminizi kulanamadım sadece. Bütün ekibinize saygılarımı sunuyorum ve başarılar diliyorum.

  2. Ozan Tatar dedi ki:

    Teşekkürler Ototu.

    Bize her zaman, her türlü öneri ve eleştirini iletmenden büyük mutluluk duyarız.

    İyi günler.

    Ozan Tatar
    GittiGidiyor.com Marka, Halkla İlişkiler ve İletişim Yöneticisi

Bir Cevap Yazın

