Kurumsal Çalışmalara Başlangıç

Şu sıralar öyle bir aşk bulutu çöktü ki üzerime baktığım yerde kimseyi fark edemiyorum. İnsan aşık olunca işleri boşlamaya başlıyor ama bir süre sonra aşık birine daha fazla para lazım olduğunu anlıyorsunuz. Ben de şu an o aşamadayım galiba. Birkaç aydır işlerimi son derece boşladım. Bu boşlamanın nedenleri arasında işlerimin başkalaşıma girmesini yapmak istememin verdiği tedirginlik, okul hayatı ve sınavlar, hayatımı yakından etkileyen bir belirsizliği ortadan kaldırmanın verdiği uğraş gibi şeyler de olunca aşk faktörünün yanında kafayı toplayıp plan yapmak ve işleri sıkıca kontrol etmek iyice zorlaşıyor. 2012’ye girdiğimden beri bütün bu belirsizliklerin kendiliğinden sonlanmasını bekleyecek vaktimin olmadığını bildiğim için hem bütün sorunları çözmeye çalışıyorum hem de bir buçuk sene sonra üniversiteden mezun olunca yapacağım işleri planlamaya o günler için yatırım yapmaya başlıyorum. Öğrencilik hayatım boyunca sürekli lanse edilmesi gerekmeyen birbirinden bağımsız ama birlikte yapıldığında bir sistemi oluşturacak işler yaptım. Bunun nedeni bu tür işlerin ilgilenmediğiniz zamanlarda dahi bir süre kendilerini yürütebilmeleriydi. Düşünsenize şirket kurup kurumsal bir kimliği hatta bir markayı oluşturmaya çalışıyorsunuz, buna odaklanabilmek için derslere girmiyorsunuz ve hiç girmediğiniz hatta adını bile ezberleyemediğiniz bir dersin sınav zamanı geliyor ve sizde markanız için yaptığınız çalışmaları bir süreliğine bırakıp sınavlara odaklanmaya okula gidip not kovalamaya başlıyorsunuz. Ama mezuniyet zihniyetine girmeye başlayınca marka yaratma isteği, en azından mezun olunca başkasının yanında çalışmanızı gerektirmeyecek odaklanmanız gereken kendi işleriniz olma düşüncesi benliğinizi sarmaya başlıyor. Bu noktada 2012 benim için bir dönüm noktası şu anki faaliyetlerimin 10 katına ulaşmak, çeşitliliği 4 katına çıkarmak, yeni ortaklıklar kurmak için bir ayı aşkın bir süredir plan yapıyorum ve bu planları uygulayabilmek için önümde sadece 25 günüm var. Kulağa biraz acımasız geliyor ama şu an hayatımdaki belirsizlikler yüzünden bir kaos yada en azından kriz ortamındayım ve benim böyle anlarda harekete geçtiğimde daha başarılı olduğumu biliyorum. Bundan sonra beni büyük ihtimal sektörel bazda iş yapan kobilerin internetteki çözüm ortağı olarak görebilme ihtimaliniz yüksek tabi yenilik getirecek çalışmalarla…

Bu yazı işten içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

