Haksızlık ve İsyan Üstüne-1

Beni tanıyanlar, sokakta karşılaştıklarım, uzaktan görenler benim hakkımda sakin ve umursamaz olduğumu söylerler daima. İnsanlarda öyle bir izlenim bırakıyorum genel anlamda. Gerçekten de tam da insanların düşündükleri gibi biriyim. Hakkım olmayan bir şeyi ne kadar çok istesem de arkasından koşamam çünkü bana ait olmaması gereken bir şeymiş gibi hissediyorum. Kısacası sadece hak ettiklerim için çabalarım. Ve bu uğurda yapabileceklerimin asla bir sınırı yoktur. Kimsenin hakkını gasp etmediğim gibi kendiminkini de asla gasp ettirmem. Defalarca, insanın sınırının olmadığını bizzat yaşayarak anladım. Sınır olduğunu düşünenlerin yapamayacaklarını ben 7 yıl boyunca yaptım. Asla hiçbir şekilde boynumu eğmedim yola geleceğimi uslanacağımı düşünenleri haksız bırakabilmek için isyanımı her gün tazeledim. Ben çevrenizde gördüklerinizin yapamayacaklarını yapabilecek biriyim…

Son uğradığım haksızlığın acısını çıkarana, hakkım olanı söküp alana kadar karşımdakine asla merhamet göstermeyeceğim…

Bu yazı hayattan içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

