Başarı Formülü

İyi web sitelerinin zamanla oluşan basit başarı formülleri var.

Büyülü üçlü: Marka, içerik, işlev.

  • Marka, ziyaretçilerin siteyi ziyaretinden sonra aklında neyin kaldığı,
  • İçerik, girişimin ziyaretçilere hangi bilgileri ve veriyi sunduğu,
  • İşlev, girişimin sağladığı faydanın ziyaretçiye nasıl sunulduğu ve ziyaretçinin nasıl etkileşeceği…

Başarılı bir web sitesinin ana sayfası, biri marka olmak şartıyla en az iki unsuru dengeli ve belirgin bir şekilde sunmak zorunda.

İş modelinizin doğası gereği ağırlıklı olması gereken unsur daha fazla alan kaplayabilir, ancak diğerlerine de kolay ve hızlı erişim sunmalısınız.

Devrim Demirel abinin blogunda okuduğum yazı buraya not düşeyim dedim.

 

Reklamlar
Bu yazı işten içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s