Trakya Kalkınma Ajansı ve Girişimcilik Kursu

Geçen hafta içinde hızlı bir şekilde, önce, Edirne’de girişimcilik kursuna katılmak üzere yaptığım başvurumun kabul edildiğini ve mülakata çağrıldığımı, mülakat sonucunda da kabul edildiğimi ve kursa başlamam gerektiğini haber aldım. Uzun süre önce ön başvuru yapmıştım ve projelerimin kurumsal ortama geçişi konusundaki planlarım için bu kursa katılmayı çok istiyordum. Allah’a şükür isteğim gerçekleşti ve bugün kursun ilk gününü bitirdim. 120 civarında başvurunun toplandığını ve mülakat sonra 30 kişinin kursa katılım hakkı kazandığını öğrendim. Edirne gibi bir yerde 120 kişinin başvurmuş olması beni şaşırttı. Fakat bu süreçte en şaşırtıcı olan, bütün işlemlerin “internetten başvuru formu doldurmak ve cep telefonu mesajlarıyla haberleşmiş olmak”tan ibaret olması. Üniversitede dahi bu şekilde akıcı bir bürokrasi görmedim. Bir bitirme projem için 3 kağıda, kağıt başı 3 imza atılıp sekreterliğe teslim etmem gerekirken, 4 aylık başvuru, mülakat, kurs süreçlerinin tamamı kısa mesajla çözülmesi çok hoşuma gitti.

Bu yazı işten içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

