İşler Güçler

Birden fazla işle aynı dönemlerde başa çıkmaya çalışmak gerçekten de oldukça zorlayıcı bir iş. Yeni bir dönüşüm içinde olduğum bu dönemde kısıtlı zaman ve parayı kullanarak yeni işlere yatırımlar yapmaya çalışıyorum. Bütün bu koşuşturmanın arasında üniversiteden mezun olmaya çalışmak, ardından kendi ofisimi kurmak gibi işler için de bazı adımlar atmam gerekiyor. Şu ana kadar sürdürdüğüm işlerden blogda pek bahsetmedim. Kısa kısa bahsedeceğimi söylemiştim fakat onu da pek yapamadım. Bundan sonra bahsetmeye çalışacağım. Şu an ilgilendiğim dönemsel proje olarak yılbaşı sektörü var. Bir ara umutsuzluğa kapılmış olsam da sonrasında işi iyi kotardım ve şu an nazar değmesin gayet iyi götürüyorum diyebilirim. Bu işten cesaretle, yaz için bir tatil projesi planlamaya başladım ve iki proje arasında şu an açıklamak istemediğim bir dönemsel proje daha var. Bütün bu projeleri işler bittikten sonra anlatmayı planlıyorum. Blogu ziyaret eden arkadaşlar genelde niş sektör aradıklarından bahsediyorlar. Bu şekilde dönemsel projeleri kovalayarak başlangıç için çok güzel kazançlar elde edebilirler. Yılbaşı projesinden örnek vermek gerekirse, başlangıç yatırımı olarak harcadığım parayı şu an tek bir günde kazanır durumdayım. Ve bu şekilde 20 gün kadar daha devam etmesini bekliyorum. Bundan sonra daha büyük dönemsel projeler peşinde koşuyorum. Buradan gelen parayı daha uzun süre kazanç getirecek işlere yatırıyorum. Hedefimde mobil uygulamalarla ilgili büyük bir yazılım ofisini açmak var. Ayrıca öngörülerime göre birkaç yıl içinde yazılım sektörüne gerçek damgasını vuracak SaaS işine şimdiden girmek gibi bir hedefimde var. Zaman ne getirecek bilinmez ama bu hedefler için çalışacağımı söyleyebilirim.

Bu yazı işten içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

